خرید مستر کارت

خرید مستر کارت فیزیکی با نام و قابل شارژ

    • خرید مستر کارت با  همکاری نئو بانک ترکیه زی پی
    • ارز های رایج دنیا لیر و دلار
    • قابلیت تبدیل ریال به لیر و دلار بدون واسطه
    • اعتبار 5 ساله
    • صدور مستر کارت فوری
    • قابلیت دسترسی به اطلاعات و تراکنش حساب از موبایل اپلیکیشن
    • شماره حساب ایبان جهت واریز و برداشت
خرید مستر کارت

خرید انواع مستر کارت

مستر کارت چیست ؟

مستر کارت ( mastercard ) یکی از شناخته ترین موسسه خدمات مالی است که تراکنش های کارت های اعتباری را که توسط بانک های مختلف و سایر شرکت هایی که خدمات دبیت و کردیت می دهند را انجام می دهد. این شرکت که در سال 1966 در ایالات متحده تاسیس شد. قبل از این که نام مستر کارت بر روی این کارت بین المللی نهاده شود، آن را با عنوان مستر شارژ می‌شناختند، ولی در سال 1978 نام آن به مستر کارت تغییر کرد. این شرکت در سال‌های 1899 تا 2011 شروع به خریداری شبکه‌های مالی دنیا کرد و اکسس کارت اولین شرکتی بود که توسط مسترکارت خریداری شد.

با گذشت 60 سال از فعالیت مسترکارت، روزانه سهم بیشتری از بازارهای مالی به این شرکت اختصاص می‌یابد. دلیل گسترش تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت و مالیات‌های کم حواله‌های بانکی مسترکارت، در سال‌های اخیر ایده‌های منحصر به فردی در زمینه مبادلات بین المللی و تجاری به مشتریان ارائه شده است.

مسترکارت مستقیماً کارت اعتباری صادر نمی کنند. شرکت هایی که با سیستم پرداخت در ارتباط هستند با برخی بانک ها به توافق می رسند و خدمات صدور کارت مستر کارت را به عهده می گیرند. یعنی هر گونه نرخ سود، کارمزد سالانه، پرداخت انواع دیگر هزینه ها از اموری است که از طریق بانک ها رسیدگی می شود. مصرف کننده و پرداخت کننده، پرداخت را به بانک یا موسسه ای که کارت را صادر کرده است می سپارد. به دلیل تحریم های اعمال شده چند سال اخیر در ایران، درخواست کارت های مسترکارت در ایران مستقیم از بانک های خارجی صورت نمیگیرد.

مستر کارت که در بیش از 210 کشور جهان استفاده می شود، بیش از 50 سال است که در سیستم پرداخت بانکی گنجانده شده است و امروزه یکی از چهار شبکه بزرگ پرداخت، در صنعت پرداخت جهانی به شمار می‌آید. نماد مستر کارت در گوشه پایین کارت اعتباری به این معنی است که فناوری مورد استفاده شرکت برای پردازش و مجوز کلیه تراکنش ها استفاده می شود. تمام کارت های لوگو مستر کارت با عدد 5 شروع می شوند.مستر کارت، به مصرف کنندگان، مشاغل کوچک و متوسط، دولت ها و بخش عمومی، مشاغل بزرگ و بانک ها و اتحادیه های اعتباری خدمات ارائه می دهد. شعار همیشگی این شرکت که برای اتصال و تقویت یک اقتصاد دیجیتال فراگیر کار می کنند، این است که ایمن، ساده، هوشمند و در دسترس در تمام تراکنش ها و در همه جا به نفع همه باشد.

مستر کارت فیزیکی با‌ نام​

از مشکلات مسافران ایرانی عازم به خارج از کشور حمل پول نقد و نداشتن امکانی برای همراه بردن پول نقد بصورت کیف الکترونیکی باشد. از طرفی دیگر آن گروه از افرادی که در اینترنت و دنیای آنلاین به فعالیت می پردازند جهت انجام کلیه پرداخت ها و خریدهای خود از سایت های خارجی نیاز به داشتن ویزا کارت و مسترکارت دارند تا بتوانند عملیات پرداخت آنلاین را بصورت مستقل انجام دهند. ما انواع مستر کارت فیزیکی با نام را معرفی کرده ایم که شما میتوانید اطلاعات هر کدام را مطالعه نموده و سپس با توجه به نیاز خود سفارش دهید
جهت سفارش و خرید مستر کارت فیزیکی قابل شارژ با نام و بصورت کاملا قانونی با همکاری نئو بانک ترکیه، تنها کافیست با توجه به اعتبار کارت، سقف خرید و تراکنش را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. پیشنهاد ما برای خرید مسترکارت با اعتبار و سطح تراکنش و حداکثر امکانات، مستر کارت پلاتینیوم می باشد. 

اگر خاص پسند و بدنبال کارت بانکی بین المللی که دارای بالاترین میزان تراکنش میباشد  هستید   نیز مستر کارت وی آی پی مختص شما طراحی شده است.

اگر هم تنها برای پرداخت های ارزی بدنبال مستر کارت هستید،  مستر کارت مجازی مخصوص شماست.

مزایای داشتن مستر کارت فیزیکی با نام

نقل و انتقالات بین المللی ویپاپی

پرداخت بین المللی

سیم کارت بین المللی ویپاپی

خرید آنلاین در سایت‌های خارجی

خرید از دستگاه پوز و ATM

ویژگی های عمومی مستر کارت فیزیکی

  • سقف تراکنش از 200 دلار تا 10 هزار دلار ماهیانه 
  • اعتبار 5 ساله
  • قابلیت پذیریش ارزهای رایج دنیا 
  • عدم دریافت کارمزد اضافی بابت تراکنش ها
  • قابلیت مشاهده موجودی
  • قابلیت مشاهده تراکنش های
  • قابلیت برداشت از ATM / POS / خرید آنلاین روزانه
  • حک شدن نام دارنده بر روی کارت
  • مستر کارت فیزیکی بانکی قابل تمدید
  • ارز پابه کارت به لیر می باشد اما دریافت خدمات بر اساس ارزهای مختلف
  • قابلیت استفاده در تمامی خودپردازهای (ATM) و دستگاه POS متصل به مسترکارت
  • قابلیت اتصال و وریفای حساب های بین المللی متفاوت مانند گوگل و ....
  • پشتیبانی 24 ساعته به زبان فارسی

ویژگی های خصوصی مستر کارت فیزیکی

  • در چهار نوع کلاسیک، پلاتینیوم، وی آی پی و ترک کارت ارائه شده که در فروشگاه قابل مشاهده است
  • ارسال SMS برای کلیه تراکنش ها به شماره موبایل ایران (دریافت، پرداخت، Decline، Reversal و NonSufficient Fund)
  • اینترنت بانک لحظه ای
  • صدور کارت بدون نیاز به سپرده اولیه
  • دارای حساب بانکی به نام دارنده کارت که صاحب کارت را مستقل از واسطه ها برای انتقال وجه می کند
  • صدور و تحویل کارت
  • امکان کارت به کارت (بین کارتهای همان بانک)

فروش مستر کارت فیزیکی

برای خرید مستر کارت فیزیکی، می‌توانید به فروشگاه ویپا پی مراجعه کرده و از این طریق به سرعت و به صورت آنلاین به یک کارت اعتباری بین‌المللی دست یابید. این خدمت به شما این امکان را می‌دهد که با تسهیلات بالا و در کمترین زمان ممکن، مسترکارت فیزیکی خود را دریافت کنید و از تمامی خدمات مالی جهانی بهره‌مند شوید. استفاده از مسترکارت فیزیکی به شما اطمینان از انجام تراکنش‌های امن و مطمئن در سراسر دنیا را می‌دهد و با اتصال به حساب بانکی شما، امکان مدیریت آسان مالی و دسترسی به وجوه خود را در هر زمان و هر مکان فراهم می‌سازد.

صدور مستر کارت فیزیکی

برای درخواست صدور مستر کارت دارای حساب قانونی و بین المللی ابتدا نوع مستر کارت فیزیکی مورد نظر خود را از گزینه های موجود در سایت انتخاب کنید. سپس با ورود اطلاعات و ثبت سفارش، همه فرم‌ها را به‌صورت کامل تکمیل نمایید.

توجه کنید که تمامی این مراحل در ویپاپی بدون هدررفت زمان صورت خواهد گرفت و پس از تکمیل فرم‌ها و درج آدرس، کارت اعتباری مستر کارت فیزیکی برای شما ارسال خواهد شد.

دریافت مستر کارت فیزیکی

نحوه گرفتن مستر کارت در ایران از طریق ما بسیار ساده است. شما بعد از خرید مسترکارت فیزیکی با وارد کردن آدرس منزل یا محل کار، از طریق پست کارت خود را دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کارت می توانید با مطالعه و اجرای مراحلی که داخل برگه راهنمای همراه مسنر کارت نوشته شده است، به راحتی کارت خود را فعال کنید و در صورت وجود هر نوع ابهام یا سوال با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. 

شارژ مستر کارت فیزیکی

کارت های ویپا این امکان را فراهم می‌کند که موجودی آنها را از طریق اپلیکیشن رسمی شرکت همکار صادر کننده بگیرید و حتی به‌طور مستقیم می‌توانید از طریق واریز ریالی، موجودی کارت خود را شارژ کنید. این ویژگی مزیتی است که باعث می‌شود که پس از خالی شدن موجودی، نیازی به تعویض کارت نباشد و می‌توانید به صورت مداوم از همان کارت برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

همچنین، این کارت این امکان را فراهم می‌کند که بدون نیاز به مراجعه به ارزهای خارجی مانند لیر ترکیه، با واریز ریالی، موجودی کارت خود را به‌روز کنید. با این ویژگی، فرآیند شارژ کردن موجودی بسیار ساده‌تر و موثرتر می‌شود. بنابراین، این کارت با امکان شارژ مجدد و واریز ریالی، یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که به دنبال یک کارت اعتباری با امکانات جاری و مدیریت آسان موجودی هستند.

دنیای مستر کارت

مستر کارت Master Card یکی از شرکت‌های چند ملیتی است که شعبه اصلی آن در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۹۷۹ میلادی با نام اولیه مستر شارژ آغاز نمود. در ابتدای کار این شرکت برای چندین بانک موجود در کالیفرنیا خدمات بین بانکی را انجام می‌داد. این شرکت فعالیت خود را با بانک‌های یونایتد کالیفرنیا، بانک ملی کروکر، بانک ولز فارگو و بانک کالیفرنیا آغاز نمود و سپس به مرور زمان توانست محدوده فعالیت‌های خود را با خرید شرکت پین پوینت در سال ۲۰۱۴ میلادی به استرالیا نیز گسترش دهد. این شرکت از سال ۲۰۰۶ میلادی با نام جدید مستر کارت و با ماهیت امروزه خود فعالیت خود را به روز رسانی نمود و کم کم با تسخیر بازار خاورمیانه در سال ۲۰۱۶ میلادی توانست به یک کارت بین المللی تبدیل شود.

 انواع مستر کارت

مستر کارت شرکتی فعال در حوزه پرداخت‌های الکترونیکی است. این شرکت با فراهم آوردن پلتفرمی برای مشتریان، کسب و کارها و سازمان‌ها، امکان انجام پرداخت‌های الکترونیکی را فراهم می‌کند. شبکه پرداختی این پلتفرم شامل کارت‌هایی با ۴ نوع اعتباری، دبیت، تجاری و پیش پرداخت هم است  که این  مسترکارت‌ها به دو شکل   مستر کارت فیزیکی و مستر کارت مجازی صادر می شود  که مهمترین تفاوت این دو نوع کارت، عدم ارائه کارت فیزیکی است که در مطلبی جداگانه به تفاوت مستر کارت فیزیکی و مجازی پرداخته ایم. کارت های مستر کارت فیزیکی همگی کارت بدون تماس هستند و شما بدون نیاز به رمز می توانید خرید خود را تکمیل کنید.

• کردیت کارت (کارت اعتباری): کردیت کارت به یک نوع کارت بانکی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید تا سقف معینی که از سوی بانک تعیین می‌شود، خرید داشته باشید. به عبارت دیگر می‌توان این نوع کارت‌ها را نوعی وام دانست که دارای یک سقف محدود هستند. با این تفاوت که شما وام را از بانک به صورت نقدی دریافت می‌کنید، در حالی که با استفاده از این نوع کارت‌ها تا زمانی که قرضتان را بازگردانید، می‌توانید خرید داشته باشید.

• دبیت کارت (کارت نقدی): نوعی کارت اعتباری یا کارت پرداخت است که به حساب جاری بانکی که در آن موجودی دارید متصل است. این کارت مشابه کارت‌های بانکی شماست، این به این معناست که شما با توجه به سقف موجودی حساب بانکتان می‌توانید خرید کنید.

• پری‌پِید کارت (کارت پیش‌پرداخت): مستر کارت‌‌های پیش پرداخت ، اعتبار  ۳ تا ۵ سال داشته و  از نوع فیزیکی می‌باشند که  برای پرداخت و انجام تراکنش‌های مالی در سطح بین‌المللی بر اساس واحد پول کشور مورد نظر . دریافت وجه نقد از ATM  و خرید از انواع پوزها در ترکیه  ، مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارت‌های prepaid به جای حساب بانکی به کیف پول اپلیکیشن متصل بوده  و دریافت آن‌ها نیازی به افتتاح حساب بانکی نخواهد داشت.

• گیفت کارت (کارت هدیه): گیفت کارت  توسط شرکت ها، کمپانی ها یا بانک ها صادر شده و به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه خاص یا کسب و کار های آنلاین مورد استفاده قرار میگیرند. مهمترین تفاوت گیفت کارت با کارت اعتباری همانطور که از اسمشان مشخص است برای هدیه مورد استفاده قرار میگیرد و اعتبار آنها قابل انتقال نمی باشد.

انواع سطوح مستر کارت‌های فیزیکی

به منظور طبقه بندی مستر کارت‌های فیزیکی و همچنین تفاوت قائل شدن میان مشتریان چهار سطح متفاوت برای مستر کارت‌ها اعمال شده است. مستر کارت های فیزیکی کلاسیک، گلد، پلاتینیوم و VIP از سطوحی هستند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود تهیه نمایید. شما با خرید مستر کارت فیزیکی خدمات پرداخت های بین المللی ، شارژ اکانت های بین المللی ، نقل و انتقالات، دریافت های ارزی خود را انجام دهید. اگر شما برای خدمات تجاری خود بدنبال مستر کارت فیزیکی هستید، بهترین گزینه برای شما مستر کارت VIP است.

مزایا مستر کارت فیزیکی با نام

حساب های مستر کارت توسط بانک‌های طرف قرار داد و یا شرکت های بین المللی که مجوزهای امور بانکی را دارا هستند برای درخواست کنندگان صادر می شود. با توجه به مزایا و کاربردهای گسترده مستر کارت‌ها می‌توان گفت محبوبیت آن ها چندان عجیب نیست و طبیعتاً افراد علاقه مند به داشتن چنین کارت بانکی خواهند بود. البته تمایل به ویزا کارت فیزیکی با نام نیز به اندازه مستر کارت فیزیکی است.
مستر کارت های فیزیکی با توجه به کارمزدهای مربوط به تراکنش‌های بین المللی برای شرکت اصلی خود تامین درآمد خواهد کرد. از گستردگی کاربرد این کار و همچنین دامنه فعالیت های آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
مستر کارت‌ها تا به امروز در بیش از ۲۱۰ کشور دنیا پذیرفته شده هستند. این نکته بدین معنی است که به کمک این کارت امکان برقراری معاملات بانکی در ۲۱۰ کشور بدون نیاز به افتتاح حساب جداگانه وجود دارد.
مستر کارت‌ها با توجه به ساز وکار خود می‌توانند به طور کامل امنیت معاملات شما را تضمین کنند. به کمک این کارت‌ها شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی سرمایه خود را فراتر از مرزها جابه جا کنید. تمامی اطلاعات مربوط به تراکنش‌های شما با امنیت بالا و با امکان پیگیری ذخیره خواهند شد و تنها توسط شما قابل بررسی و دسترسی خواهند بود.
یکی از قابلیت‌های جالب توجه دیگر مستر کارت‌ها که توانسته است امنیت آن ها را وارد سطح جدیدی نماید، وجود پین کد اختصاصی است. تنها صاحب حساب است که نسبت به این پین کد اطلاع دارد. وجود این پین کد باعث می‌شود تا در صورتی که اتفاقاتی مانند گم شدن، سرقت و یا دزدی‌های اطلاعاتی برای کارت رخ می‌دهد، به هیچ عنوان امکان خالی کردن حساب وجود نداشته باشد.
ضمانت قیمت یکی دیگر از امتیازات قابل توجه مستر کارت است. بر اساس این ویژگی در صورتی که شما جنسی را خریداری کنید و سپس تا بازه ۶۰ روز پس از خرید شما، آن محصول با کاهش قیمت همراه باشد؛ مابه التفاوت قیمت به حساب بانکی شما باز پس داده خواهد شد.

مسترکارت مجازی و مسترکارت فیزیکی

تفاوت مستر کارت فیزیکی و مجازی در ارائه فیزیک کار است. قطعا صدور مستر کارت مجازی با سرعت بیشتری انجام می شود چرا که شما نیاز نیست تا فیزیک کارت در دریافت کنید. بنابراین برای پرداخت ارزی با مبالغ کم شما نیاز به خرید مستر کارت فیزیکی ندارید و می توانید با کارت مجازی خریدهای بین المللی خود را انجام دهید.

اکثر مسترکارت های مجازی غیر قابل شارژ هستند اما مستر کارت مجازی ویپا پی قابل شارژ بوده و در صورت تمایل می توانید به مستر کارت فیزیکی تبدیل شود.

ویزا کارت چیست ؟

ویزا کارت (Visa) به مجموعه‌ای از کارت‌ها شامل کارت‌های اعتباری (Credit Cards)، نقدی (Debit Cards) و پیش پرداخت (Prepaid Cards) گفته می‌شود که طیف وسیعی از خدمات خود را به کاربرانش ارائه می‌دهد. با استفاده از ویزاکارت می‌توانید در تمامی کشورها پرداخت انجام دهید، به سایر کشور‌ها پول ارسال و یا از آن‌ها دریافت نمایید و از سایت‌های اینترنتی سراسر دنیا خرید کنید. ویزاکارت شرکت مالی آمریکایی است که البته دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا، ایالات محده واقع شده است.

تفاوت مستر کارت و ویزا کارت

هر دو نوع کارت مسترکارت و ویزاکارت خدماتی هستند که توسط دو شرکت معتبر جهان  ارائه می شوند که تضمین می کنند کارت اعتباری صادر شده،  توسط بانک ها در سراسر جهان معتبر است. جالب است بدانید که سبک کار این دو شرکت رقیب مشابه یکدیگر است و دارندگان کارت های مسترکارت و ویزاکارت اجازه دارند تا در سراسر جهان تراکنش انجام دهند.
تفاوت ویزا کارت و مستر کارت زیاد نیست و می توان گفت در واقع این دو شرکت برای شما کارت اعتباری صادر نمیکند بلکه آنها هر دو نوعی شبکه پرداخت بین المللی هستند. سوابق نقل و انتقالات نقدی ناشی از تراکنش های کارت اعتباری بین بانک ها و شرکت ها را نگه می دارد و انتقال آنها را واسطه می کند. با اینکه در زمان مقایسه مستر کارت و ویزا کارت  شباهت های زیادی بین این دو ارائه کننده وجود دارد،  تفاوت ویزا کارت و مستر کارت نیز به چشم می خورد که می توان به میزان کارمزد این دو اشاره کرد.

چگونگی درخواست مستر کارت با نام قابل شارژ

با توجه به اینکه ایران با تحریم‌های بانکی مواجه است شما نمی‌توانید از طریق بانک‌های داخلی برای گرفتن مستر کارت‌ اقدام نمایید. از سوی دیگر باید این نکته را به خاطر داشته باشید که بسیاری از بانک‌ها در کشورهای دیگر اقدام به بستن حساب مشتریان ایرانی خود می‌کنند. با وجود این مسائل اما تهیه این نوع کارت‌ها غیر ممکن نیست. شرکت هایی مانند شرکت ویپا پی با داشتن مجوزهای لازم  می تواند مستر کارت برای همه مردم دنیا مخصوصا ایرانیان صادر کند.
نکته ای که لازم است به آن اشاره شود این است که مهم نیست شما کدام کشور هستید در صورتی که نیاز به خرید مستر کارت فیزکی دارید برای دریافت کارت فیزیکی کارت به آدرس شما ارسال می شود. البته شما می توانید بدون حضور و از طریق وکالت نامه اقدام به دریافت مستر کارت فیزیکی خود نمایید.

نحوه صدور مستر کارت فیزیکی

صدور مستر کارت فیزیکی براحتی افتتاح حساب در بانک های داخلی ایران است. شما برای صدور مستر کارت فیزیکی خود، ابتدا نوع مستر کارت فیزیکی خود را انتخاب کنید ( ویزا کارت کلاسیک، ویزا کارت پلاتینیوم ، ویزا کارت گلد یا ویزا کارت وی آی پی ) و پس از ورود اطلاعات و ثبت سفارش با تکمیل فرم‌ها بدون اتلاف وقت کارت مستر کارت شما با نام خودتان و اطلاعاتی مانند شماره حساب 16 رقمی، تاریخ انقضا و کد CVV صادر شده و شما از طریق پست، مستر کارت فیزیکی خود را دریافت می کنید.
نکته1: در صورتی که امکان حضور برای دریافت مستر کارت فیزیکی خود را ندارید، می توانید ابتدا مستر کارت مجازی خود را سفارش داده و آن را فعال کرده و سپس مستر کارت مجازی خود را به مستر کارت فیزیکی تبدیل نمایید و برای دریافت آن اقدام کنید.
نکته 2! در صورتی که تمایل به خرید مستر کارت فیزیکی به صورت غیر حضوری دارید، 15 تا یکماه زمان نیاز است تا کارت به دست شما برسد.

قیمت دریافت مستر کارت فیزیکی

مسترکارت های فیزیکی بر اساس جنس کارت، خدماتی که ارائه می دهند، محدودیت تراکنش های روزانه و ماهیانه قیمت های متفاوتی را دارند که شما بر اساس نیاز خود می توانید اقدام به خرید مستر کارت فیزیکی نمایید.

قوانین و مقررات مستر کارت

  • مشتری باید متعهد باشد که در تمامی فرم‌های ثبت نامی خود، اطلاعات صحیح و دقیق را وارد نماید.
  • در صورت استفاده از مدارک جعلی، امکان مسدود شدن مسترکارت وجود دارد.
  • در صورت مفقود شدن مستر کارت، کاربر می‌باست سریعا به پنل کاربری خود مراجعه نموده و از قسمت کارت ها نسبت به غیرفعال کردن و ابطال کارت خود اقدام نماید.
  • مسئولیت استفاده از مستر کارت در سایت‌ های غیر قانونی و غیر مجاز مثل کازینو، نرم افزارهای بدون لایسنس و … بر عهده خود مشتری می‌باشد.
  • مشاهده تراکنش‌های آنلاین پس از انجام تراکنش در پنل کاربری شخص قابل مشاهده می باشد.

چرا ایرانیان نمی توانند مستر کارت و ویزا کارت بگیرند؟

مستر کارت و ویزا کارت ا از طرف شرکت های آمریکایی صادر می شوند و به شدت مورد توجه قرار دارند و روز به روز هم به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود، متاسفانه برای ساکنان ایران، امکان دسترسی آسان به آنها وجود ندارد و فتتاح حساب ویزا کارت و یا اخذ مستر کارت با حساب ایرانی، برای ایرانیان مقدور نمی‌باشد.  زیرا تحریم‌های موجود موجب شده است که افراد برای خرید این کارت‌ها با موانع زیادی مواجه شوند .

خوشبختانه شرکت ما با مجوز رسمی ارائه خدمات بانک و پرداخت از کشور ترکیه بصورت کاملا قانونی و با دریافت مجوزهای لازم از شرکت مستر کارت هیچ گونه محدودیتی درخواست صدور فوری مسترکارت ، اخذ ویزا کارت برای ایرانیان ندارد. این شرکت بدون هیچ گونه واسطه و بصورت مستقیم با اقداماتی ویژه، مستر کارت را با خصوصیات زیر در اختیار جامعه هدف خود قرار داده است.

  1. مستر کارت به نام و قابل شارژ می باشد
  2. صدور فوری انجام می شود
  3. به شماره موبایل بین المللی نیاز ندارید
  4. جهت احراز هویت، مدارک شناسایی ایرانی شما کفایت می کند

حساب بانکی مستر کارت

حساب بانکی مستر کارت و ویزا کارت برای انجام خرید های بین المللی در هر کجای دنیا و بصورت بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند. مهم نیست که شما از چه سایتی و با چه نوع ارزی خرید انجام می دهید، براحتی مستر کارت عملیات چنج پول را انجام و خرید شما را تکمیل می کند. علاوه بر انجام خرید های بین المللی شما می توانید، درامدهای ارزی خود را نیز از سایت هایی مانند یوتیوب ، گوگل ، سایت های فریلنسری و ... دریافت کنید. در زیر نحوه فعالیت در سایت های مختلف را قرار داده ایم

  • ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه
  • ساخت حساب ادسنس
  • خرید از سایت ترندیول

کاربردها و مزایای مسترکارت؛ مستر کارت چه کاربردهایی دارد؟

این روزها تعاملات و ارتباطات بین‌المللی بسیار رایج‌تر از گذشته شده است که اگر شما هم در این عرصه فعالیت دارید و یا تجارت می‌کنید حتما به یک مستر کارت نیاز پیدا خواهید کرد، زیرا باعث می‌شود تبادلات مالی به راحتی انجام شوند. حتی اگر در این عرصه فعالیتی ندارید بد نیست اطلاعات کافی در این خصوص داشته باشید.

مستر کارت یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌های پرداخت الکترونیکی در  جهان است که به عنوان یک شیوه پرداختی  به تسهیل ارتباط و مبادله مالی بین مشتریان، سازمان‌ها و کسب و کارها کمک می‌کند.

یکی از کاربردی ترین موارد استفاده پرداخت ارزی و خرید از فروشگاه های بین المللی می باشد که در ادامه  به تعدادی از این کاربردهای مستر کارت اشاره کرده ایم:

  • امکان رزرو هتل، رستوران و خرید بلیط
  • انجام معاملات بین المللی
  • انجام تراکنش های ارزی
  • خرید از تمامی فروشگاه های بین المللی
  • امکان ثبت نام در آزمون های بین المللی
  • برداشت وجه نقد از عابربانک
  • استفاده بجای پول نقد هنگام سفر

امنیت مستر کارت

مستر و ویزا کارت دارای امنیت سه طرفه ( سه بعدی) هستند. امنیت سه طرفه یا 3D Secure یک استاندارد فنی است که توسط ویزا کارت  و مستر کارت برای تأمین امنیت بیشتر معاملات CNP (دارنده کارت) از طریق اینترنت ایجاد شده است. مسترکارت سیستم خود را با عنوان “MasterCard SecureCode” و ویزا کارت با عنوان ‘Visa Secure’ معرفی کرده است. امنیت 3 بعدی هنگام خرید آنلاین از کارت اعتباری خریدار در برابر استفاده غیرمجاز محافظت می کند. این سرویس ساده خریداران را قادر می سازد با درخواست کد شخصی (که معمولاً به صورت پین یک بار مصرف به تلفن همراه یا آدرس ایمیل شما ارسال می شود) معاملات خود را از طریق اینترنت ایمن سازند. این امر به محافظت در برابر تقلب توسط افراد غیر مجاز کمک می کند.

ارز مبنای مسترکارت

ارز مبنای مسترکارت بر اساس کشوری که این کارت را صادر می کند متفاوت است. مثلا ارز مبنای مستر کارت ویپا پی کارت لیر می باشد، اما شما براحتی می توانید در سایت های بین المللی بصورت دلار، یورو ، پوند و .... خرید کنید. در مسترکارت بصورت اتوماتیک عملیات چنج پول انجام شده و شما با کمترین کارمزد ممکن خرید خود را بر پایه هر ارزی که باشد انجام می دهید.

خرید مسترکارت در ایران

خرید مسترکارت در ایران با همراهی شرکت ویپا پی بسیار آسان است چرا که شما براحتی با مشخصات خود می توانید مستر کارت فیزیکی بنام خود و قابل شارژ و یا مستر کارت مجازی با تحویل فوری را سفارش دهید و نیازهای خود را برطرف کنید.

از کجا مسترکارت تهیه کنیم؟

مسترکارت مستقیماً کارت اعتباری صادر نمی کنند شرکت هایی که  با سیستم پرداخت در ارتباط هستند با برخی بانک ها به توافق می رسند و در محل صدور کارت اعتباری وارد عمل می شوند. یعنی هر گونه نرخ سود، کارمزد سالانه، پرداخت انواع دیگر هزینه ها از اموری است که از طریق بانک ها رسیدگی می شود. مصرف کننده و  پرداخت کننده، پرداخت را به بانک یا موسسه ای که کارت را صادر کرده است انجام می دهد و هیچ پرداخت مستقیم به مسترکارت یا انجام نمی شود به دلیل تحریم های اعمال شده چند سال اخیر  در ایران  درخواست کارت های مستر در ایران مستقیم از بانک ها صورت نمی گیرد و توسط شرکت های پرداخت الکترونیک مانند مجموعه  ویپا پی قابل انجام می باشد.

نحوه استفاده و خرید اینترنتی با مسترکارت

مستر کارت همانند دیگر کارت های بانکی مشخصات منحصر به فردی دارد در هنگام انجام خرید اینترنتی، وب سایت هایی که پرداخت به آنها از طریق شبکه مستر کارت امکان پذیر است، لوگو مستر کارت در صفحه آنها دیده می شود. در هنگام خرید با مستر کارت از شما تقاضا می شود تا مشخصات کارت خود که شامل شماره  کارت 16 رقمی که با پیش شماره  5 شروع میشود ، نام دارنده کارت که با عنوان card holder روی کارت درج شده ، تاریخ انقضای کارت و کد 3 رقمی CVV مانند CVV2 در کارت های بانکی ایرانی را در صفحه سایت درج کنید. توجه نمایید که در خریدهای اینترنتی از مستر کارت های مجازی هم میتوانید استفاده کنید.

شرایط گرفتن مسترکارت

به همان شکل که افراد برای باز کردن حساب بانکی مشخصات لازم شده را به بانک ارائه می دهند برای دریافت مسترکارت هم باید شرایط گرفتن مسترکارت را داشته و مدارکی به شرکت ها مخصوص آن داده شود که شامل می شود از:

✔️ عکس پاسپورت از صفحه ی اول

✔️ شماره موبایل ایران

مراحل صدور مسترکارت

سفارش مستر کارت ویپا کار سخت و پیچیده ای نیست و شما براحتی با چند کلیک ساده می توانید مسترکارت خود را سفارش داده و یا آن را شارژ نمایید. پس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. انتخاب نوع مستر کارت
  2. فشردن دکمه ثبت سفارش و پرداخت هزینه کارت
  3. دریافت کارت در منزل یا محل کار از طریق پست
  4. فعال سازی با استفاده از دفترچه راهنمای ارسال شده

نکات امنیتی که حتما باید رعایت کنید

یکی از مواردی که می توان در مورد مسترکارت ها عنوان کرد این است که اصلا شبیه کارت ایرانی دارای رمز معمولی یا رمز دوم نیستند چه بسا رمز این نوع از کارت ها به صورت حروف لاتین می باشد و توسط شرکت صادر کننده کارت در اختیار شما قرار می گیرد و نباید در اختیار دیگران قرار دهید و زمان پرداخت هزینه موارد مختلف این اطلاعات باید به درستی وارد شوند زیرا در صورت درج اشتباه شما مجبور خواهید شد تا احراز هویت کنید. اما با توجه به اینکه استفاده کردن از این کارت ها برای درخواست کنندگانی که در ایران ساکن هستند تحریم شده است مبلغ آن از حساب کاربران که درخواست داده اند کسر می شود . حتما پس از خرید مسترکارت از ویزاگردی از مشاوران ما در خصوص رعایت اصول امنیتی در هنگام خرید با مسترکارت مشاوره بگیرید.

جمع بندی

انجام معاملات بانکی و تراکنش‌های بین بانکی یکی از نیازهای بسیار مهم است که می‌تواند سرعت انتقال پول و همچنین امنیت را افزایش بدهد و زندگی آسان تری را با خود به همراه داشته باشد. با توجه به اهمیت و افزایش معاملات بین المللی سیستمی تحت عنوان معاملات بین بانکی در سطح جهانی طراحی شده است که به واسطه آن می‌توان تراکنش‌های بانکی را بدون مرز انجام داد. ویزا کارت‌ها و مستر کارت‌ها از ابزارهایی هستند که به شما امکان استفاده از خدمات بانک‌ها را بدون مرز خواهند داد. شما می‌توانید این کارت‌ها را در انواع مختلف و قابلیت‌های گوناگون تهیه کنید. اگر چه ایران به واسطه تحریم‌ها خدمات این دست از کارت‌ها را ارائه نمی‌دهد اما شما می‌توانید با همراهی شرکت ما به این خدمات دست یابی داشته باشید.

نظرات خود را با ما به اشتراك بگذاريد!

اگر سوالات خود را در بالا نيافتيد، ما در اين بخش به سوالات شما پاسخ خواهيم داد.

13 دیدگاه در “خرید مستر کارت

  1. رضا نوری آذر گفت:

    تفاوت مستر کارت شما با مستر کارت فیزیکی وال پی چیه؟

    1. سارا شهابی گفت:

      شما با خرید مستر کارت فیزیکی از ما یا از وال پی براحتی می توانید با دنیا بین الملل ارتباط برقرار کنید. تفاوت این دو نوع کار نه از زیر ساعت ارائه دهنده بلکه از مسیر تبدیل ریال به لیر و دلار می باشد. مستر کارت فیزیکی وال پی برای چنج پول از صرافی والکس استفاده می نماید

  2. رئوف باقری گفت:

    من از سایت دیگه ای برای خرید مستر کارت فیزیکی اقدام کردم ، اما هیچ وقت کارتی بدستم نرسید. اگه از سایت شما خرید کنم، خدا وکیلی شما مستر کارت فیزیکی را پست می کنید برام؟

    1. سارا شهابی گفت:

      تیم ما در هر لحظه از شبانه روز بصورت پیشتیان در پلتفرم سایت ، تلگرام و واتساپ در کنار شما است. و حتی یک مورد خطا در ارسال مستر کارت در هیچ کجای دنیا نداشتیم

  3. مصطفی قنبری گفت:

    با خرید مستر کارت از سایت شما ، یعنی میتونم همه پرداخت های بین المللی را به راحتی انجام بدم؟

    1. سارا شهابی گفت:

      با سلام. هر سایتی که درگاه متصل به شبکه مستر کارت داشته باشه، شما می توانید از این کارت استفاده کنید.

  4. آقا سالار گفت:

    خرید مستر کارت در سایت شما خیلی آسون و در دسترس هست.. ممنون که این خدمت را برای ایرانی ها فعال کردید

  5. آویسا بهرامی گفت:

    میتونم خرید مستر کارت را انجام دهم اما کارت فیزیکی را نگیرم. چون کارت فیزیکیش بدردم نمیخوره.

    1. سارا شهابی گفت:

      بله با پشتیبان ارتباط براقرار کرده تا در این امر شما را راهنمایی نمایند

  6. زهرا صادقیان گفت:

    خرید مستر کارت را فقط با مسترسیگنال انجام بدید. از بس که پشتیبانیشون خوب و عالیه

  7. بنیامین گفت:

    مستر کارت فیزیکی من بدستم رسید. ممنون از سرعت عمل دوستان.

  8. MONA RAHMATI گفت:

    من یک سوال دارم، ایا من با خرید مستر کارت همه کارهای اینترنتی بین المللی را می تونم براحتی انجام بدم؟

    1. سارا شهابی گفت:

      شما در صورت خرید مستر کارت فیزیکی می تونید براحتی از اکثر سایت های خارجی خرید خود را انجام دهید اون هم بدون نیاز به واسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من