آموزش پرداخت های ارزی

چگونه در ایران مستر کارت بگیریم

خرید مستر کارت در ایران

استفاده از کارت‌های اعتباری متصل به شبکه‌های بانکی جهانی یکی از ضروری‌ترین نیازهای امروز ما به ویژه در سفرهای خارجی یا امور بین المللی محسوب می‌شود. کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت، علاوه بر فراهم کردن دسترسی گسترده به منابع مالی در خارج از کشور، امکان دریافت وجه نقد در سفرهای تفریحی، کاری و یا تحصیلی به کشورهای خارجی را فراهم می‌سازد. این کارت ها امکان خرید آنلاین از وب‌سایت‌های معتبر جهانی و یا پرداخت‌های مالی مربوط به تحصیلات نیز را فراهم می‌کنند.

خرید مسترکارت به افراد این امکان را می‌دهد که به راحتی از خدمات و خرید اینترنتی استفاده کنند و به وب‌سایت‌ها و خدمات مختلف جهانی دسترسی داشته باشند. با این وجود، به دلیل محدودیت‌های مختلف، دسترسی به کارت‌های اعتباری جهانی در ایران با چالش‌هایی روبرو است. به همین دلیل، برخی از موسسات و شرکت‌هایی مانند MSB در ایران با ایجاد همکاری تجاری با صادر کننده مستر کارت و ویزاکارت   خدماتی را به مشتریان ارایه می کنند.

حال به سوال اصلی خود برگردیم، نحوه صدور و دریافت مسترکارت در ایران چگونه است.

چگونه در ایران مستر کارت بگیریم

با وجود تحریم‌های بانکی در ایران، امکان خرید مستر کارت ( مستر کارت مجازی و مستر کارت فیزیکی) و درخواست صدور کارت اعتباری مستر کارت از طریق بانک‌های داخلی وجود ندارد. همچنین، باید به یاد داشته باشید که بسیاری از بانک‌ها در کشورهای دیگر برای ایرانیان به راحتی حساب بانکی افتتاح نمی کنند و این کار هر روز سخت تر شده و در بسیاری از موارد تقریبا غیرممکن است. با این وجود نگران نباشید چون از طریق مستر سیگنال امکان تهیه این نوع کارت‌ها به راحتی وجود دارد.

مراحل صدور مستر کارت در ایران

شرکت‌های مختلفی که در ایران اقدام به صدور مسترکارت می‌کنند مراحل مختص به خود را تعیین می‌کنند. با این حال شرکت ایرانیکارت مراحل ساده‌ای را برای صدور مسترکارت و کارت‌های اعتباری در ایران اعمال می‌کند:

1- ثبت نام در وب سایت مسترسیگنال

2- ثبت درخواست خرید مستر کارت مورد نظر

3- تکمیل واریز بصورت ریال یا تتر

4- اضافه کردن اسکن گذرنامه در صفحه پروفایل

5-تکمیل آدرس دریافت بسته پستی

معمولا پس از ارسال مدارک، صدور مسترکارت (MasterCard) و کارت‌های اعتباری حداقل تا ده روز کاری زمان خواهد برد. در هر زمان از شبانه روز می توانید از طریق تلگرام با پشتیبان های سایت در ارتباط باشید.

نحوه دریافت مستر کارت در ایران

نحوه گرفتن مستر کارت در ایران از طریق ما بسیار ساده است. شما بعد از خرید مسترکارت فیزیکی با وارد کردن آدرس منزل یا محل کار، از طریق پست کارت خود را دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کارت می توانید با مطالعه و اجرای مراحلی که داخل برگه راهنمای همراه مسنر کارت نوشته شده است، به راحتی کارت خود را فعال کنید و در صورت وجود هر نوع ابهام یا سوال با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. 

برای دریافت مستر کارت چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • در تمامی فرم‌ها، اطلاعات را صحیح و دقیق وارد کنید.
  • پس از خرید آنلاین مستر کارت فیزیکی فعال سازی آن ضرورت دارد.
  • برای فعال سازی حتما راهنمای همراه کارت را بخوانید و از مدارک معتبر استفاده کنید.
  • در صورت مفقود شدن مستر کارت، کاربر می‌باست سریعا به پنل کاربری خود مراجعه کند و نسبت به غیرفعال کردن و ابطال کارت خود اقدام نماید.
  • مسئولیت استفاده از مستر کارت در سایت‌ ها و فعالیت های غیر قانونی و غیر مجاز بر عهده خود مشتری است.
  • توجه کنید که تمامی تراکنش‌های شما پس از انجام در پنل کاربری خودتان قابل مشاهده است.

خرید مستر کارت فیزیکی در ایران

نحوه خرید مستر کارت در ایران بسیار راحت است. همانطور که توضیح داده شد شما اول باید نوع کارت مورد نظرتان را از فروشگاه ما انتخاب کنید و سپس به راحتی با پرداخت مبلغ از طریق درگاه، کارت خود را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *